JAVNI POZIV za prodaju vozila putem postupka licitacije sistemom zatvorenih ponuda
Banja Luka, 24.09.2024
Na osnovu Odluke Izvršnog odbora Društva za upravljanje Evropskim dobrovoljnim penzijskim fondom a.d. Banja Luka o prodaji putničkog motornog vozila u vlasništvu Društva broj: IO-21-2/24 od 18.09.2024. godine, Komisija za provođenje licitacije objavljuje:
JAVNI POZIV
za prodaju vozila putem postupka licitacije sistemom zatvorenih ponuda
1. Predmet prodaje je putničko vozilo, marke OPEL, tip vozila: CORSA-E, godina proizvodnje: 2017., jačina motora kW: 66 i zapremine motora 1398 ccm, broj šasije: W0V0XEP68H4322073, registarskih oznaka K90-A-418, ukupno trenutno pređene kilometraže 62.823 kilometara, registovano do 14.11.2024. godine.
Utvrđena početna cijena vozila je 14.581,00 KM.
Opisano vozilo je ispravno i redovno servisirano kod ovlaštenog servisera.
2. Prodaja se vrši postupkom licitacije po sistemu zatvorenih ponuda, a pravo učešća u postupku licitacije imaju sva pravna i fizička lica koja u korist računa Društva broj: 5517902221228097 kod UniCredit Bank a.d. Banja Luka, prethodno uplate depozit u vrijednosti od 10% početne vrijednosti vozila, odnosno 1.458,00 KM.
Učesnicima na licitaciji čije ponude ne budu prihvaćene, uplaćeni depozit će biti vraćen na naznačeni račun, narednog radnog dana od dana obavljene licitacije, a učesniku čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija, depozit će biti uračunat u kupoprodajnu cijenu.
3. Svi zainteresovani ponuđači mogu pogledati vozilo svakog radnog dana do 15.10.2024. godine u vremenu od 09:00 do 14:00 časova na parkingu u Ul. Novi Borik bb B. Luka, uz prethodnu najavu kontakt osobi.
4. Jedan ponuđač može da dostavi samo jednu ponudu, a najpovoljnijom ponudom smatraće se ponuda sa najvećom ponuđenom cijenom iznad utvrđene početne cijene vozila.
U slučaju da dva ili više ponuđača u zatvorenim kovertama dostave ponudu sa istim iznosom, koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos, Komisija će najpovoljnijom ponudom proglasiti ponudu onog ponuđača koji je ranije dostavio ponudu, po datumu i vremenu prijemnog štambilja sa protokola Društva za upravljanje Evropskim dobrovoljnim penzijskim fondom a.d. Banja Luka.
Ukoliko u ostavljenom roku za dostavljanje ponuda, ponudu dostavi samo jedan ponuđač, licitacija će biti punovažna, ako je ponuđena cijena iznad utvrđene početne cijene vozila.
5. Prodaja će se obavljati po principu „viđeno-kupljeno“ što isključuje sve naknadne reklamacije i prigovore kupca upućene prodavcu, po pitanju eventualnih, naknadno uočenih nedostataka vozila.
6. Pisana ponuda treba da sadrži:
- Dokaz o uplaćenom depozitu za učešće na licitaciji u korist računa Društva broj: 5517902221228097 kod UniCredit Bank a.d. Banja Luka.
- Podatke o ponuđaču:
a) za fizičko lice (fotokopija lične karte, adresa i kontakt telefon),
b) pravno lice (fotokopija rješenja o upisu u sudski registar, ime i prezime ovlaštenog lica za zastupanje, adresa i kontakt telefon),
- Ponuđenu cijenu iskazanu u KM (neće se uzeti u obzir ponuda koja sadrži navod da će biti u određenom, iznosu ili procentu viša od najpovoljnije cijene),
- Broj računa za povrat uplaćenog depozita.
7. Ponude se primaju u zatvorenoj koverti sa naznakom „NE OTVARAJ - PONUDA ZA KUPOVINU VOZILA“, poštom (preporučenom pošiljkom) ili na protokolu Društva za upravljanje Evropskim dobrovoljnim penzijskim fondom a.d. Banja Luka, ulica Petra I Karađorđevića 109/III Banja Luka.
Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 16.10.2024. godine do 12:00 časova, uključujući i ponude upućene putem pošte, a pristigle u Društvo do naznačenog datuma i vremena.
Otvaranje ponuda Komisija za provođenje licitacije će izvršiti dana 16.10.2024. godine sa početkom u 12:30 časova u prostorijama Društva.
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači ili njihovi punomoćnici.
Ponude koje ne sadrže sve elemente, neće biti razmatrane, a ponude dostavljene nakon 12:00 časova 16.10.2024. godine će biti ponuđačima vraćene neotvorene.
Nakon otvaranja svih ponuda pristiglih u ostavljenom roku, licitacija se zaključuje utvrđivanjem liste ponuđača koji su ponudili cijenu iznad utvrđene početne cijene vozila, počevši od ponuđača s najpovoljnijom ponudom i konstatuje se najpovoljniji ponuđač.
8. Sa ponuđačem čija je ponuda od strane Komisije ocijenjena kao najpovoljnija, Društvo će, u roku od 7 dana od dana održavanja licitacije, zaključiti kupoprodajni ugovor, a najpovoljniji ponuđač je, nakon zaključenja ugovora, dužan u narednih 7 dana, u korist računa Društva za upravljanje Evropskim dobrovoljnim penzijskim fondom a.d. Banja Luka broj: 5517902221228097 kod UniCredit Bank a.d. Banja Luka, uplatiti preostali dio ugovorene kupoprodajne cijene (ukupno ponuđena cijena umanjena za vrijednost uplaćenog depozita).
Ako ponuđač s najpovoljnijom ponudom ne pristupi zaključenju ugovora o kupoprodaji ili ne uplati ponuđeni iznos u ostavljenom roku, smatraće se da je odustao od kupovine i gubi pravo na povrat depozita, te u tom slučaju Društvo za upravljanje Evropskim dobrovoljnim penzijskim fondom a.d. Banja Luka zadržava pravo da ponudi zaključenje kupoprodajnog ugovora sljedećem najpovoljnijem ponuđaču sa utvrđene liste.
Sve troškove oko prenosa prava vlasništva nad kupljenim vozilom snosi kupac.
Nakon uplate cjelokupnog iznosa kupoprodajne cijene, kupac može preuzeti motorno vozilo sa pratećom dokumentacijom.
9. Sve dodatne informacije zainteresovani ponuđači mogu dobiti na telefon broj 051/492-829. Kontakt osoba: Nemanja Ratkovac.
Komisija za provođenje licitacije